PRILAGOJEN HIŠNI RED PROTOKOL AKTIVNOSTI V ČASU COVID-19
PLAKAT KAM PO POMOČ? POLOŽNICA (nakazilo za šolski sklad)
VARNO V ŠOLO SISTEMATSKI PREGLEDI (2022/2023) DEL DOHODNINE ZA ŠOLSKI SKLAD
OSNOVNA ŠOLA VENCLJA PERKA
Ljubljanska 58 a, 1230 Domžale
DŠ: SI16670884
SI56 0110 0600 8355 021
e-mail: os.vp-domzale@guest.arnes.si
tel.: 729 8 300
mobitel številka: 041 651 095
DOPOLDANSKE GOVORILNE URE, PROSTORI
Š T. |
STROKOVNI DELAVEC |
ODD. , PRE D. |
POUČUJE, OPRAVLJA |
DOP. GU ČAS |
POP. GU PROSTO R |
1. |
Petra Košir |
1. a |
vse predmete, dop, dod |
PON. 5.ura |
P 47 |
2. |
Lidija Blažej |
1. b |
vse predmete, dop, dod |
TOR. 5. ura |
P 46 |
3. |
Ana Hočevar |
1. c |
vse predmete, dop, dod |
ČET. 5. ura |
P 45 |
4. |
Jelka Lesar |
|
vzgojiteljica pri pouku, JV |
PON. 5. ura |
P 47 |
5. |
Barbara Štefula |
|
vzgojiteljica pri pouku, OPB |
TOR. 4. ura |
P 45 |
6. |
Janja Vidic |
|
vzgojiteljica pri pouku, JV |
ČET. 5. ura |
P 45 |
7. |
Alenka Živic |
2 .a |
vse predmete, razen TJA, dop, dod |
SRE. 5. ura |
I 52 |
8. |
Alenka Ogorevc |
2. b |
vse predmete, razen TJA, dop, dod |
TOR. 4.ura |
I 55 |
9. |
Ingrid Kralj |
2. c |
vse predmete, razen TJA, dop, dod |
PON. 5. ura |
P 48 |
10. |
Mojca Gregorič |
3. a |
vse predmete, razen TJA, dop,dod, |
TOR. predura |
I 54 |
11. |
Breda Stanič |
3. b |
vse predmete, razen TJA, dop, dod |
TOR. 3. ura |
II 76 |
12. |
Katja Remec |
3. c |
vse predmete, razen TJA, dop, dod, koles |
ČET. 4. ura |
I 53 |
13. |
Katja Erban |
4. a |
vse predmete, razen TJA, dop, dod, GUM 5.a |
ČET. 4. ura |
II 77 |
14. |
Sara Smrkolj |
4. b |
vse predmete, razen TJA, dop, dod |
PON. 2. ura |
II 80 |
15. |
Doris Vidic |
4. c |
vse predmete, razen TJA, dop,dod, |
PON. 4. ura |
II 79 |
16. |
Andreja Gorjup |
5. a |
vse predmete, razen TJA, ŠPO, GUM, dop, dod, OPB |
PON. 2. ura |
II 84 |
17. |
Meta Gorjanc |
5. b |
vse predmete, razen TJA, |
ČET. |
II 85 |
|
|
|
LUM, ŠPO, dop, dod, koles, OPB |
3. ura |
|
18. |
Špela Zrimšek |
5. c |
vse predmete, razen TJA, ŠPO, dop, dod, koles. kr., OPB |
PON. 2. ura |
II 98 |
19. |
Ana Ložar |
TJA |
TJA 2.r, 3.r, 4.r in 5.c, OPB |
ČET. 1. ura |
projekcijska |
20. |
Sabina Krajnik |
TJA, OPB |
N1A 1. razred, OPB |
ČET. 5. ura |
kabinet 1.r |
21. |
Martina Lesjak |
OPB1 |
OPB, LUM 5.b |
PET. 4. ura |
kabinet 1.r |
22. |
Boža Emeršič |
OPB2 |
OPB |
TOR. 5. ura |
kabinet 1.r |
23. |
Špela Gorjup |
OPB3 |
OPB, ŠPO 5.c |
ČET. 3. ura |
kabinet 1.r |
24. |
Jože Koritnik |
OPB5 |
OPB |
PON. 5. ura |
kabinet 1.r |
25. |
Rebeka Domanjko |
OPB |
OPB, NŠP 5.r |
SRE. 5. ura |
zbornica |
26. |
Urška Milovanović |
OPB |
OPB, DSP |
TOR. 5.ura |
zbornica |
27. |
Nina Arh |
OPB |
OPB, N2N, NI1, IP-FVZ |
TOR. 1. ura |
zbornica |
28. |
Teja Dečman |
OPB |
OPB, svetovalno delo |
po dogov. |
pisarna 68 |
29. |
Tina P. Ostrožnik |
6. a |
TJA dif. 8. in 9. r, SLJ 6.a, dif. 8. in 9. r, GKL |
SRE. 3. ura |
II 96 |
30. |
Lea Pestotnik |
6. b |
SLJ 6. b, 7. a,b dif. 8. in 9. r |
TOR. 4. ura |
K 20 |
31. |
Vanja Repič |
6. c |
LUM 6., 7., 8., 9. r, NUM, IPLS3, OPB |
PON. 2. ura |
II 92 |
32. |
Bojan Bokalič |
6. č |
ŠPO 5. a, 6. c,č, 7. a,b, 8.a,b, 9.a, IŠP |
PON. 3. ura |
kabinet ŠPO |
33. |
Polona Seničar |
7. a |
MAT 7.a, dif.8.r,TIT 6.-8.r,NTE |
PON. 1. ura |
K/36 |
34. |
Tomaž Stanovnik |
7. b |
TJA 6. b,c, 7. a,b, dif. 8. in 9. r |
TOR. 3. ura |
II 97 |
35. |
Klemen Stepišnik |
7. c |
ZGO 6., 7., 8. in 9. r, IP-OPK |
TOR. 4. ura |
II 91 |
36. |
Primož Parkelj |
8. a |
ŠPO 5. b, 6. a, b, 7. a, c, 8. a, c, 9. b, c, ŠZZ |
TOR. 2. ura |
kabinet ŠPO |
37. |
Petra Paradiž Kurinčič |
8. b |
MAT 6. a, dif. 8. r, TIT 6.-8.r, NTE, IP-OGL |
PET. 3. ura |
K/33 |
38. |
Nataša V. Jerič |
8. c |
SLJ 6. c, č, 7.c, dif. 8. in 9. r |
TOR. 5. ura |
II 87 |
39. |
Katarina V. Kolar |
9. a |
NAR 6., 7. r, BIO 8. c, IPOV1, 3 |
PON. 4. ura |
P 119 |
40. |
Tanja Povhe |
9. b |
TJA 7. c, dif. 8. in 9 r., NI3, TJA 5. a, b |
PON. 3. ura |
I 104 |
41. |
Robert Osolnik |
9. c |
RAČ 40 %, MAT 7. b, dif. 9. r, ROM, UBE,MME |
TOR. 2. ura |
I 108 |
42. |
Andreja Mežan |
SLJ, TJA |
TJA 6.a, 6.č in 9.a, dif. 8. r, SLJ 9.a, dif. 8. r |
PON. 3. ura |
I 105 |
43. |
Silva Bohinc |
MAT, FIZ |
MAT 6. c, 7. c, dif. 8. in 9. r, FIZ 8. r |
PON. 1. ura |
II 94 |
44. |
Mojca Kržič |
MAT, RAČ |
RAČ 60 %, MAT 9. b, dif. 8. r |
SRE. 2. ura |
kabinet MAT |
45. |
Maja Viden Treven |
MAT, OPB |
MAT 6. b, č, OPB |
PON. 3. ura |
kotiček |
46. |
Dijana Milinković |
MAT, FIZ |
MAT dif. 8. in 9. r, FIZ 9. r, IP- SLZ |
SRE. 2. ura |
I 62 |
47. |
Tjaša Kampos |
KEM, BIO |
KEM 8. in 9. r, BIO 9. r, KEŽ, POK |
PON. 5. ura |
P 115 |
48. |
Jože Račič |
GEO |
GEO 6., 7., 8. in 9. r, TVZ |
PET. 3. ura |
II 95 |
49. |
Romana A. Dolenc |
GOS |
vodja prehrane, GOS, SPH, OPB |
PON. 2. ura |
P 119 |
50. |
Vesna Toman |
LAB |
laborant 43 %, GOS, BIO, OPB |
SRE. 4. ura |
kabinet NAR |
51. |
Gorazd Klep |
GUM |
GUM 6., 7., 8. in 9. r, pevski zbori, OPB |
PET. 5.ura |
zbornica |
52. |
Meta P. Radović |
ŠPO |
ŠPO 6. r, 7. b, c, 8. b, c, 9. r, IP-ŠSP, ŠZZ |
ČET. 2.ura |
kabinet ŠPO |
53. |
Petra Kastelic Hambisa |
IP |
ŠI 1,2 |
po dogov. |
po dogov. |
54. |
Bojana Vodnjov |
SOC. PED |
DSP, ISOP, DKE 7. in 8. r |
PON. 1.ura |
I 61 |
55. |
Amra Bektešević |
PED |
DSP, OPB |
po dogov. |
kTEHDS P |
56. |
Nataša Vanček |
SPEC. P |
DSP, ISOP |
po dogov. |
kabinet 63 |
57. |
Ana Turšič |
SPEC. P |
DSP, ISOP |
po dogov. |
P 135 |
58. |
Darja H. Kandušer |
SPEC. P |
DSP |
po dogov. |
kabinet 1. r |
59. |
Nataša Fabjančič |
SVET. D |
ISOP, DSP, ŠOLSKI PSIHOLOG |
TOR. 7.30 |
pisarna 68 |
60. |
Maša Mlinarič |
SVET. D |
ISOP, DSP, ŠOLSKI PEDAGOG |
PON. 7.30 |
pisarna 67 |
61. |
Štefka Zore |
KNJ |
KNJIŽNIČARKA |
po |
knjižnica |
|
|
|
|
dogov. |
|
62. |
Karlina Strehar |
POM. RAVN. |
POM. RAVNATELJICE, ISOP, FVZ |
PON. 1. ura |
pisarna 64 |
63. |
Petra Korošec |
RAVN |
RAVNATELJICA |
PON. 7.30 |
pisarna 69 |
Legenda/prostori: I, II – nadstropje, P – pritličje, K – klet, U – uprava, kab. – kabinet, knj. – knjižnica, rač. – računalnici
Opomba: Dopoldanska govorilna ura traja 45 minut in se izvaja v istem tednu kot popoldanske govorilne ure. Preverite, če je učitelj prost oziroma prisoten v šoli (lahko je razporejen za nadomeščanje, ali odsoten).
V mesecu, ko so roditeljski sestanki razvrščeni skozi cel teden, se starši učencev na predmetni stopnji za govorilne ure individualno dogovarjajo s posameznim učiteljem